Non-stop assistance
Avis non-stop assistance szolgáltatás
Mi az Avis-nél mindig arra törekszünk, hogy az Ön autóbérlése gondtalanul teljen. Azonban előfordulhat, hogy a dolgok valamiért mégsem a tervek szerint alakulnak. Non-stop segélyszolgálatunk révén éjjel-nappal biztonságban érezheti magát. Az Avis minden országban együtt dolgozik a vezető gépjármű assistance szolgáltatókkal annak érdekében, hogy ügyfeleinek teljes nyugalma 24 órában biztosított legyen.A műszaki meghibásodást, baleset miatti mentési, illetve gépjárműcsere igényt az alábbi elérhetőségeken jelezheti.
Nyitva tartási időben
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot bérbeadó irodájával, ahol a gépjárművet átvette, vagy hívja non-stop segélyszolgálatunkat a +36 30 934 4050 telefonszámon, melyen munkatársunk készséggel áll rendelkezésére. A bérbeadó iroda elérhetőségeit megtalálja bérleti szerződésén vagy elérhetőségeinkre kattintva:Irodák Magyarországon
Nyitva tartási időn túl
Kérjük, hívja non-stop segélyszolgálatunkat a +36 30 934 4050 telefonszámon, melyen munkatársunk készséggel áll rendelkezésére.
Hogyan működik a segélyszolgálat?
Műszaki hiba, baleset esetén segélyszolgálatunk a beérkező hívást követően értesíti az assistance szolgáltatót, és amennyiben szükséges, gondoskodik csereautó biztosításáról, az Ön kényelme érdekében.
Mi a teendő műszaki meghibásodás esetén?
A gépjárművel kapcsolatos minden eseményt 24 órán belül jelezni kell a bérbeadó iroda felé. Amennyiben a gépjármű mozgásképes, a legközelebbi Avis irodában lehet a javításhoz segítséget kérni, ahol szükség esetén gondoskodnak cserautó biztosításáról. Folyadékhiány (motorolaj, hűtőfolyadék) esetén tilos továbbhaladni.
Mi a teendő baleset esetén?
Személyi sérüléssel vagy anyagi kárral járó baleset alkalmával:
Műszaki hiba, baleset esetén segélyszolgálatunk a beérkező hívást követően értesíti az assistance szolgáltatót, és amennyiben szükséges, gondoskodik csereautó biztosításáról, az Ön kényelme érdekében.
Mi a teendő műszaki meghibásodás esetén?
A gépjárművel kapcsolatos minden eseményt 24 órán belül jelezni kell a bérbeadó iroda felé. Amennyiben a gépjármű mozgásképes, a legközelebbi Avis irodában lehet a javításhoz segítséget kérni, ahol szükség esetén gondoskodnak cserautó biztosításáról. Folyadékhiány (motorolaj, hűtőfolyadék) esetén tilos továbbhaladni.
Mi a teendő baleset esetén?
Személyi sérüléssel vagy anyagi kárral járó baleset alkalmával:
- a rendőrség intézkedését kell kérni, ill. a jármű feltörése, rongálása, ellopása esetén a helyileg illetékes rendőrkapitányságon feljelentést tenni, és az erről szóló jegyzőkönyvet a bérbeadó irodában leadni
- a káreseményben résztvevők minden lehetséges adatát be kell szerezni (másik jármű rendszáma, tulajdonos/vezető neve, címe, tanúk neve, címe, helyszínrajz, fénykép)
- a bérbeadó irodával történt előzetes egyeztetés alapján gondoskodni kell a gépjármű biztonságos elhelyezéséről és őrzéséről
- a kitöltött és aláírt baleseti bejelentőt és gépjármű-biztosítási kárbejelentőtlegkésőbb a sérült gépjármű bérbeadó irodában történő leadásakor át kell adni, illetve a csereautó - amennyiben szükséges - kizárólag a kitöltött és aláírt baleseti- és kárbejelentő ellenében kerül átadásra